Prvo pravilo: NIKOLI lačni!

 

Če želiš v izzivu uspeti, poskrbi, da NIKOLI ne bo lakote!

Če pa te zagrabi “sladkorna panika” raje pripravi kaj TAKŠNEGA.

Zjutraj ali dan prej si splaniraj svoj dan in s seboj v službo ali kamorkoli greš, vzemi dovolj zdravih prigrizkov ali si ob primerni uri privošči zdrav topel obrok. Če boste dan začeli DOBRO, se bo tudi končal dobro. Torej – ZAJTRK (tudi, če se sliši klišejsko) JE ZELO POMEMBEN! Kaj jesti za zajtrk? To je odvisno od vsakega posameznika, saj niti eno telo ni enako drugemu. Nekaterim pašejo mlečni izdelki, drugim sadje, tretjim žitarice ali pekovski izdelki.

 

Preverjeno najdalje ostaneš sit, če si za zajtrk privoščiš jajčka z dodatki po okusu. Super izbira je tudi albuminska skuta – najkakovostnejši vir sirotkinih beljakovin in kalcija. Zaužiješ jo lahko popolnoma samostojno ali v kombinaciji s (praktično) čimerkoli. IDEJA za jajčka tukaj.

Med toplimi obroki NE POZABI na ZDRAVE malice, ena ideja je tukaj. HITRE&ZDRAVE malice tudi na našem Facebooku.

 

KAKO VAM GRE V IZZIVU 40 dni BREZ sladkorja? Skupaj bomo zmogli!! 🙂