Pita z arašidovim maslom

Pripravi se na pito, ki ima zelo malo OH in sladkorja ter veeeeliiiiko beljakovin.

Sestavine:

Spodnja plast:
– 60g zmeltih ovsenih kosmičev, lahko tudi mandeljev
– 4 žlice mandljevega ali riževega mleka
– 50g arašidovega masla >> IZBERI TUKAJ
– 1 čajna žlička sladila Sugar free >>IZBERI TUKAJ
– zamrznjeno sadje (gozdni sadeži)

Zgornja masa:
– 450g grškega jogurta
– 30g proteinov (vanilija)  >> IZBERI TUKAJ
– 2 celi jajci
– 1 čajna žlička sladial Sugar free

Priprava:
Sestavine za spodnjo plast zmešaš in daš na pekač, ki ima premer prbližno 15cm. Pečeš na 170 stopinjah približno 8-10 minut. Zmešaš sestavine za srednjo plast in jih vliješ v pekač in dodaš odzmrznjeno sadje (gozdni sadeži). Pečeš na 160 stopinj 35-40 minut. Ne smeš peči predolgo. Če je masa na sredini še mehka in ob straneh že malo bolj zapečena je to super. Postaviš še za dve uri v hladilnik in nato MLJASK po njej.
Dober tek 😉

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja