Decembrski zdravi prigrizki

Sestavine:
– čičerika iz pločevinke,
– humus,
– korenček,
– 100% arašidovo maslo (na voljo TUKAJ)
– jabolko,
– polnomasten sir,
– orehi.

Vsi vemo, da so prazniki polni slanih in sladkih visoko kaloričnih prigrizkov, zaradi katerih nas daje slaba vest in prebavne motnje. Pripravili smo nekaj idej, s katerimi so lahko prazniki zdravi in brez slabe vesti.
1. Hrustljava čičerika: Najprej pečico segrejemo na 200 stopin (ventilacija). Čičeriko stresemo v posodico, jo začinimo (sol, poper, česen …) in prelijemo s kančkom olivnega olja. Ko je pečica dovolj segreta, položimo čičeriko na pladenj, obložen s peki papirjem in pečemo približno 20 minut. Serviramo rahlo ohlajeno. Idealen prigrizek, poln beljakovin.
2. Korenčkove palčke: Korenje olupimo, operemo in narežemo na podolgovate palčke. V posodici serviramo humus, v katerega namakamo palčke. Zdrav, enostaven in nasiten prigrizek.
3. Arašidovi krhlji: Oprano jabolko narežemo na tanke krhlje, na katere namažemo tanko plast 100% arašidovega masla. Za vse ljubitelje sladko slanih prigrizkov.
4. Sir z orehi: Polnomasten sir narežemo na rezine in po vrhu posujemo orehe.

Prigrizke lahko serviramo skupaj ali vsakega posebej, odvisno od okusa vsakega posameznika. Dober tek! 😉

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja